عشق

عشق

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 177
بازدید کل : 45440
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 225
تعداد آنلاین : 1



...کاش باران بگیرد

36192171753398498915.jpg

کاش باران بگیرد... کاش باران بگیرد و شیشه بخار کند و من همه ی دلتنگیهایم را رویش

"هـــا" کنم و با گوشه ی آستینم همه را یکباره پاک کنم و خلاص...!!! خــــــــدایا...خسته

ام...به وسعتِ لمس نکردن نگاه امید بخشت خسته ام... دیگر دلم جای ترک خوردن

ندارد...نباشی ازهم میپاشد...میپوسد...میمیرد توهستــــــــــی...میبینی.....میشنوی...... راستی

دلِ شکسته ام را چند میخری؟؟؟ به چند قطره باران دلم را واگذار میکنم...با سند منگوله

دار...!!! معامله ی خوبی نیست؟؟؟... چند قطره از باران رحمت بی انتهای تو در ازای یک

دل شکسته ی به درد نخور این برای من که از زمین و زمان بریده ام عالیــــــــست

خــــــدایا...تورا به پاکی عهدی که بانگاه تو بستم... دلم را دریاب.....دریاب که نبُرَد از

زندگی...!!! کاش باران بگیرد... کاش باران بگیرد و تمام دلواپسیهایم را با خودش ببرد کاش

باران بگیرد... کاشـــ.........



 



نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت21:20---24 ارديبهشت 1391
سلام نفس خوبی

مادر! درستایش دنیای پرمهرت ، ترانه ای از اخلاص خواهم سرود



و گلدسته ای از مهر بر گردنت خواهم آویخت.



شکوه عشق را در زمزمه های مادرانه ات می یابم



و انگیزه خلقت را از قلب پر مهرت می خوانم.



………….



مادر، بوسه بر دستان خسته تو جانم را زنده می کند



و دیدار تو عشق را در دلم به ارمغان می آورد.



ایمانم از دعای توست و خدایم را از زبان تو شناخته ام ،



عبادت را تو به من آموخته ای ، مادر ! ای الهه مهر.



تو گلی خوشبو از بهشت خدایی که گلخانه دلم از عطر تو سرشار است ،



از تبار فاطمه ای و گویی وجود تو را با مهر فاطمه سرشته اند



پس همیشه دعایم کن چرا که دعایت سرمایه فردای من است.



مادرم ! به پاس آنچه به من داده ای ،



به ستایش محبتهای بی اندازه ات ،



و به وسعت همه خوبیهایت دوستت دارم.



reza.mehry.loxblog
پاسخ:ممنون


لیلا
ساعت23:32---19 ارديبهشت 1391
من زندگی را دوست دارم ولی از زندگی دوباره می ترسم



دین را دوست دارم ولی از کشیش ها می ترسم



قانون را دوست دارم ولی از پاسبان ها می ترسم



عشق را دوست دارم ولی از زن ها می ترسم



کودکان را دوست دارم ولی از آئینه می ترسم



سلام را دوست دارم ولی از زبانم می ترسم



من می ترسم پس هستم



این چنین می گذرد روز و روزگار من



من روز را دوست دارم ولی از روزگار می ترسم



(رنده یاد حسین پناهی)




پاسخ:ممنون عزيزمممممممممم


حرفهایی برای نگفتن
ساعت17:33---19 ارديبهشت 1391
مترسک ، عروسک زشتی است که از مزرعه مراقبت میکند



و آدمی مترسک زیبایی است که جهان را می ترساند
پاسخ:ممنون عزيزم


hamed
ساعت12:26---19 ارديبهشت 1391
سلام داداش اگه موافقی همدیگرو لینک کنیم تا امار بیینندگان هردومون بالا بره عنوان:دخترپسر ایرونی بیاید تو.ادرس:dokhtarpesar2.loxblog.ir .تور گردش لرستان ادرس: tursafar.loxblog .ir اگه لینک کردی خبر بده تا منم داداش گلمو لینک کنم.هردوتارو لینک کن ودر هردو لینک شو

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: نفس تاريخ: 19 / 2 / 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به اين سادگيا پاک شدني نيست . گرچه پاره کردن يک کاغذ از شکستن يک قلب هم ساده تره ولي تو بنويس .. تو ... بنويس., کاش به پرنده بودی و من واسه تودونه بودم, شک ندارم اون موقع هم این جوری دیوونه بودم, کاش تو ضریح عشق تو یه روز کبوتر می شدم, یه بار نگاه می کردی و اون موقع پر پر می شدم

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to nafas.67.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com